środa, 11 marca 2015

Sunset


Czy tylko ja tak bardzo kocham zachód słońca? Pewnie nie. To zjawisko można zaobserwować na niebie wieczorkiem, po słonecznym dniu. No właśnie, po słonecznym dniu. Ostatnio gdy wracałam ze szkoły słoneczko grzało jak nie wiem co! Było około 15 stopni na plusie, zero wiatru- pogoda idealna na wiosnę. Będąc na mieście z kuzynką zauważyłam, że powoli zaczyna ono zachodzić Z pośpiechem wróciłyśmy do domu, wzięłyśmy aparat i poszłyśmy na sesje.
Od zawsze chciałam zdjęcia podczas zachodu słońca a tu proszę, taka okazja się trafiła. Aparat naładowany, pogoda cudowna, włosy nawet ułożone, fotograf "pod ręką"- czego chcieć więcej? Zdjęcia z tej sesji są jednymi z moich ulubionych. Po powrocie do domu jak to zawsze bywa musiałam przejrzeć wszystkie fotki i jak się okazało trzy czwarte zdjęć nie nadawało się zbytnio do niczego. Moje dziwne miny i pozy dały się we znaki! Oczy zamknięte, dziwna postawa, nieumiejętność dobrania fajnej miny- cała ja haha. Na szczęście Kamila zrobiła mi duużo zdjęć więc coś tam wybrałam.
Gdy zgrałam zdjęcia na laptopa pomyślałam, że czegoś im brakuje. Brakowało jakiegoś fajnego filtru. Te wgrane w photoscape niezbyt mi odpowiadały, toteż zaczęłam grzebać w internecie i natknęłam się na krzywe. Słyszeliście o nich? Ja tak, ale nigdy się nimi nie "bawiłam". Zaczęłam z nimi troszkę z szaleć i w efekcie moje zdjęcia nabrały fajnego klimatu. Jesteście ciekawi jak to zrobiłam? Napiszcie w komentarzu a może postaram się zrobić jakiś tutorial:)







Taak, jestem zawsze poważna na zdjęciach haha

Podobają Wam się zdjęcia?:)

22 komentarze:

  1. Śliczne, bardzo klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodobały mi sie twoje zdjecia!
    Ej ja tez kocham zachod slonca. W weekend zamierzam jechac nad morze i zrobić zdjecia zachodu!
    Zapraszam na kolejną dawke moich fotografii :)
    Moglabym cie poprosic jeszcze raz o klikniecia? niestety przez moja nieuwage poprzednie sie nie liczyly ;c
    Bede ci bardzo wdzieczna!
    Buziaki ;*

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam robić zdjęcia zachodom słońca,twoje wyszły świetnie! :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszły te zdjęcia! :)
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszły te zdjęcia! :)
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjęcia, to słońce przebijające nadaje dodatkowego uroku zdjęciom ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z OOTD z czerwoną sukienką w kratkę i czerwonymi ustami :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę piękne zdjęci!*.*
    U nas w Norwegii o dziwo też jest naprawdę pięknie ostatnimi czasy!;) niestety ja, trenująca 7 dni w tygodniu, nie mam za dużo czasu na zdjęcia..;/

    Zapraszam do mnie
    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też uwielbiam zachody słońca :)
    Świetna sesja! ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, a zachody słońca uwielbiam! Ciekawy blog! :)
    http://martha-marthaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia jak dobrze że jest już cieplutko:)

    -> olipaws.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  11. naprawdę ciekawy efekt na tych zdjęciach, z chęcią dowiedziałabym się jak to zrobiłaś :)
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podobają mi się te zdjęcia
    też lubię zachody, ale wschody są lepsze - patrzeć jak dzień się budzi, zamiast zasypia. Wiem, że ze wstawaniem jest problem, ale spróbuj kiedyś!
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachody słońca są sliczne :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia, ja uwielbiam takie w zachodzie słońca .. :)
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik! <--Nowy adres!

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak, zachody są piękne! Uwielbiałam robić sobie sesje zdjęciowe w takim klimacie. NIestety ostatnio zabrakło czasu na to wszystko ;c

    Pozdrawiam :) [ znakmniejszoscitrzy.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachody słońca są piękne :D A te zdjęcia - cudowne <3
    PS. nie dawno zaczęłam prowadzić kanał na Youtube, byłabym wdzięczna gdybyś zajrzała :D
    https://www.youtube.com/channel/UCDc3rPx1R4lYKebWpn1YqEA

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachody są piękne! :* Cudowne zdjęcia!;*
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♡ ✿Staying Strong✿[KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia! Zachody słońca są przecudowne.
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia:) Najbardziej podoba mi się to pierwsze:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Są ślicznie , szczególnie ostatnie.
    Czekam na komentarz:
    noowosadka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne loczki i super zdjęcia, też kocham zachód słońca♥
    Bardzo ciekawy blog, chętnie do Ciebie wrócę i zapraszam też do siebie, może wspolna obserwacja?
    Pozdrawiam;*
    perfectlyimperfect92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Weryfikacja obrazkowa- wyłączona ♥
♥ Zostaw swój blog w komentarzu, jeśli mi się spodoba to zaobserwuję.:) ♥
♥ Każdy nawet najmniejszy komentarz motywuje mnie do dalszego działania ♥
♥ Jeśli Ci się spodoba mój blog, zaobserwuj, a na pewno odwiedzę Twojego bloga i być może zrobię to samo ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...